پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تصاویر حرکت متحصنین به سوی بحرین
نوشته شده در یک شنبه 8 خرداد 1390
بازدید : 1217
نویسنده : امير محمدي

کاروان دانشجویان بوشهری که با تلاش‌های زیادی موفق به تهیه دو فروند لنج باری و حرکت به سمت بحرین شده بودند، در میانه راه توسط مرزبانان دریایی ایران متوقف شد و به بوشهر بازگشت.

به گزارش فریاد، جوان یکی از لیدرهای دانشجویان متحصن که نخواست نامش فاش شود، در گفت و گو با فریاد جوان اظهار داشت: تحصن ما سه روزه نبود و این اشتباهی بود که برخی رسانه‌ها انجام دادند. ما قصد داشتیم تحصن را تا زمانی که برایمان کشتی فراهم کنند ادامه دهیم.
Taknaz.ir At Site
این فعال دانشجویی ادامه داد با تلاش‌های انجام شده، مسئولین دو فروند لنج باری در اختیار ما قرار دادند تا با آن به سمت بحرین حرکت کنیم. در ساعت 12:10 حدود 150 نفر دانشجو از اسکله جلالی بوشهر سوار بر لنج‌ها شدیم و به سوی بحرین حرکت کردیم. چند کیلومتری از بوشهر فاصله نگرفته بودیم که نیروهای مرزبانی ایران جلوی حرکت ما را گرفتند.
این دانشجو تصریح کرد برخلاف ادعای برخی رسانه‌ها، این حرکت به هیچ عنوان نمادین نبوده و ما واقعا قصد رفتن به بحرین را داشتیم.
Taknaz.ir At Site
محمد حیدری از مسئولین بسیج دانشجویی بوشهر نیز گفت: شاید نتوانستیم به بحرین برویم اما قصد ما این بود که صدایمان را به گوش جهانیان برسانیم که بحمدلله در این امر موفق شدیم.
Taknaz.ir At Site
گفتنی است، این حرکت شجاعانه دانشجویان بوشهری بازتاب وسیعی در رسانه‌های ایران و جهان داشت به طوری که رادیو اسرائیل عصر روز جمعه در اقدامی سراسیمه مدعی شد: این افراد دانشجویانی استشهادی بوده‌اند و نیروهای مرزبانی برخی کشورهای عربی مانع حرکت این کاروان شده بودند.
Taknaz.ir At Site
پایگاه خبری ـ تحلیلی جوانان استان بوشهر حرکت انقلابی و عاشورایی این دانشجویان را می‌ستاید و از خداوند منان برای آنان توفیق جهاد فی سبیل الله را مسئلت می‌نماید.

Taknaz.ir At Site


Taknaz.ir At Site


Taknaz.ir At Site


Taknaz.ir At Site


Taknaz.ir At Site

Taknaz.ir At Site


:: موضوعات مرتبط: تصاویر حرکت متحصنین به سوی بحرین , ,
:: برچسب‌ها: تصاویر حرکت متحصنین به سوی بحرین ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد